اگر آپ درختوں کو کاٹنے سے بچنے کے لئے کوئی وجہ ڈھونڈ رہے ہیں تو ، اس موسم گرما کی ریکارڈ توڑ حرارت کی لہریں ہوسکتی ہیں۔ ایک حالیہ تحقیق کے مطابق درخت موسم گرما کے دن کے درجہ حرارت کو 10 ڈگری فارن ہائیٹ تک کم کرسکتے ہیں۔

حرارت میں کمی: درخت گھروں ، دفتری عمارتوں ، پارکوں اور روڈ  کےلئے ٹھنڈی سایہ فراہم کرتے ہیں۔ وہ اپنے اندر کی ہوا کو ٹھنڈا کرتے ہوئے پانی کو بخارات میں بدلتے ہیں۔ نیشنل اکیڈمی آف سائنسز کی ایک حالیہ مطالعے کے مطابق ، درجہ حرارت کا پورا فائدہ حاصل کرنے کے لئے ، ٹھنڈے ہونے کے لئے درخت کینوپی کا احاطہ 40 فیصد سے زیادہ ہونا چاہئے۔ ماہرین نے لکھا ہے ، "ایک ہی شہر  کو شاخوں اور پتوں کے سبز نیٹ ورک کی نصف احاطہ کی ضرورت ہوگی۔"

فضائی آلودگی میں کمی: درخت کاربن کو جذب کرتے ہیں جو فضا میں کاربن کا تناسب بڑھنے سے روکتا ہے۔ 

توانائی کے اخراج میں کمی: ایک مطالعے کے مطابق ، درختوں سے سالانہ 4 ارب ڈالر کی توانائی کے اخراجات کم ہوتے ہیں۔ "عمارتوں پر ان درختوں کی سایہ لگانے سے آپ کے ائر کنڈیشنگ کے اخراجات کم ہوجاتے ہیں۔ ان درختوں کو ہٹا دے تو اب آپ کی عمارتیں گرم ہونے لگیں گے جو ائر کنڈیشنگ زیادہ چلنے لگیں گے اور ایندھن زیادہ جلنے لگے گا جس سے آلودگی اور اخراج بڑھ جاتے ہیں۔

پانی کے معیار میں بہتری: درخت پانی کے فلٹر کے طور پر کام کرتے ہیں ، سطح کے گندا پانی کو لے کر نائٹروجن اور فاسفورس کو مٹی میں جذب کرتے ہیں۔

سیلاب میں کمی: درخت پانی کو جذب کرکے اور ندیوں میں بہہ جانے کو کم کرکے سیلاب کو کم کرتے ہیں۔

 شور کی کمی: درخت آواز کو موڑ سکتے ہیں ، اس کی ایک وجہ آپ انہیں باڑوں کے ساتھ اور سڑکوں اور محلوں کے بیچ شاہراہوں کو استر کرتے ہوئے دیکھیں گے۔

UV تابکاری سے تحفظ: درخت الٹرا وایلیٹ تابکاری کا 95 فیصد جذب کرتے ہیں۔

 قدرتی حسن: کسی بھی رئیل اسٹیٹ ایجنٹ ، معمار یا سٹی پلانر سے پوچھیں: درختوں اور پتیوں کا احاطہ کسی بھی املاک کی حسن و قیمت کو بہتر بناتا ہے۔

انسانی صحت: بہت سارے مطالعات میں فطرت کے ساتھ نمائش اور بہتر ذہنی اور جسمانی صحت کے درمیان روابط پائے گئے ہیں۔ کچھ اسپتالوں نے ان مطالعات کے نتیجے میں مریضوں کے لئے درختوں کے نظارے اور پودے لگانے کا اضافہ کیا ہے۔ ڈاکٹروں نے بچوں اور کنبے کے لئے فطرت کے شعبوں کا مشورہ بھی دے دیا ہے کیونکہ اس بات کے ثبوت موجود ہیں کہ فطرت کی نمائش سے بلڈ پریشر اور تناؤ کے ہارمونز کو کم کیا جاتا ہے۔ اور مطالعات میں موت کی شرح کم ہونے والے سبز علاقوں کے قریب رہائش سے منسلک ہے۔

 جنگلی حیات کا مسکن: پرندے درختوں پر پناہ ، خوراک اور گھونسلے کے لئے انحصار کرتے ہیں۔ دنیا بھر میں ، جنگلات جانوروں کی زندگی میں ایک بہت بڑا تنوع فراہم کرتے ہیں۔